
Úvaha
Nový vyučovací předmět
Když bychom se zamysleli nad tím, jaký předmět bychom si přáli mít v rozvrhu ve škole, jaký by to byl? I když mě většina předmětů nebaví a radši bych se věnovala něčemu jinému, nedokážu říct, že by nám nějaký předmět chyběl, a proto bych žádný předmět nedoplňovala. Ve škole podle mého máme předměty, které potřebujeme, abychom si našli dobrou práci, ale máme i předměty, které jsou nám k ničemu. Třeba fyzika je hodně důležitý předmět, ale nevím, k čemu mi v budoucnu bude. Další takový předmět je žurnalistika... ta nám taky k ničemu nebude. Upřímně, bych spíše předměty odebrala, než přidala další. Ano, škola základ života, ale na co předměty, které jsou vlastně úplně zbytečné? Podle mého, na naší škole by se nemusely zavádět další a zbytečné předměty, ale právě naopak by se měly zachovat ty důležité, i když ne moc zábavné a jestli nás ty důležité nebaví, tak můžeme chodit do různých kroužků, které nám tu zábavu zajistí místo školy. Určitě plno lidí by chtělo mít na své škole nějaké zábavnější předměty, které by je zabavily, ale já bych už nic nedoplňovala. Já sama za sebe nechodím do školy za zábavou, ale za vzděláním. Je mi jasné, že plno lidí se ve škole nudí, ale to hned neznamená, že se musí zavádět další předmět, který by byl vlastně úplně zbytečný.